HERO2_jag_delhi_auto_expo_leaper_050112_OurDNALanding_desktop_1366x380_tcm119-67951_desktop_1366x380

CALITATE

TESTAREA DURABILITĂȚII

Jag_XE_Testing_tcm119-167227_desktop_940x400

 

Jaguar în condiții reci . Fiecare model nou Jaguar este testat într-o cameră climatică specială, pentru ca șoferul să fie sigur: automobilul lui se va porni din prima încercare în oricare, chiar și în cea mai rece țară din lume. Iakutsk – e cel mai friguros oraș din lume. Aici temperatura medie variază in jur de -40 grade celsius. Este destul să arunci apă în aer, fie și fierbinte, ea momentan se va transforma în zăpadă. Dacă vei pune mâna pe metal, atunci ea pur și simplu se va lipi.  Chiar și alte detalii din metal devin mult mai fragile în acest «iad de gheață», încât ele pur și simplu pot să crape sau să se strice. Un mic «Iakutsk» îl are și Jaguar. Aflîndu-se în Gaydon, centrul are rol de cercetare, având două camere climatice speciale. Aici automobilele sunt supuse înghețului și încălzirii pînă la temperaturi critice, ce permit specialiștilor să vadă cum se vor comporta modelele noi în cele mai extremale condiții. Acesta este un avantaj, căci testerii și testarea în general are loc în Marea Britanie, și nu este necesar de părăsit hotarele ei. Verificarea pregătirii pentru o pornire a motorului rece presupune o înghetare totală a mașinii la -40 ° C timp de 12 ore. După aceea se apasă butonul de pornire a motorului. Vehiculul trebuie să se pornească din prima dată. Banda de accelerare și ventilatoarele permit crearea în cameră, a unor uragane de vânt cu o putere enormă și cu o viteză de pîna la 130 km / h. Crearea în mod artificial a furtunilor cu vînturi puternice ajută la diagnosticarea sistemului de răcire a motorului. Se ia în considerare si timpul pentru încălzirea salonului și curățirea sticlei aburite. După aceea pe parbriz se toarnă apa, și apoi se îngheață automobilul pentru o jumătate de oră. Este necesar de rotit regulatorul de temperatură în partea cealaltă, și în camera climaterică se stabilește o căldură insuportabilă de până la 55o C. Aceasta doar cu 1.7o C mai puțin decît temperatura pozitivă record înregistrată în Death Valley americană. Acest test va arăta dacă pregatirea sistemului de răcire și climate-control a Jaguar va rezista în cele mai fierbinți părți ale lumii. Probabil, puțini dintre proprietarii Jaguar vor îndrăzni să-și expună automobilul la încercări atât de dure, ca să nu spunem „sadice”. Cu toate acestea, ele sunt cu siguranță necesare și utile, deoarece oferă 100 % încredere în siguranța automobilului dumneavoastră. Chiar dacă Jaguar-ul dumneavoastră va ajunge în condițiile cele mai cumplite, sunteți ferm convins că, cel puțin, veți putea ieși repede din încurcăturile groaznice.