1366x380-XFR_S_road_11_EU_tcm119-69650_desktop_1366x380

CINE ESTE JAGUAR

Dinamica e în sângele nostru

“Masina este cel mai apropiat lucru pe care-l vom crea vreodata de ceva viu”
– Sir William Lyons, fondatorului Jaguar

Totul a început cu idea, ce a devenit fundamentul a tot ceea ce facem. Fiecare inch al Jaguar, este conceput în așa fel ca șoferul să primească o adevărată plăcere de la călătorie.
Manevrarea, calitatea deplasării, tehnologia adaptivă – toate acestea sunt o parte integrată a fiecărei mașini Jaguar.

PERFORMANȚĂ

 

Designul oferă o experiență de conducere de neegalat: reacția instantanee și instinctele de ființe vii, fiecare secundă a fiecărei călătorii. Această îmbunătățire continuă tinde spre o putere mai mare, eficiența și claritatea fiecărui detaliu – ceea ce fac automobilele noastre mai intuitive, combinând-le într-un tot întreg cu șoferul.

SISTEMUL DE CONDUCERE CU SUSPENSIE ADAPTIVĂ

Cu Jaguar nu există viraje strâmte. Finețea incredibilă de conducere – este într-un fel meritul suspensiei adaptive. Monitorizează continuu viteza, direcționarea automobilului, ajustarea stării suspendarii cu frecvența de 500 de ori pe secundă. Această tehnologie, este de 20 ori mai rapidă decât ochiul uman.

PROJECT 7

Ian Kollam conduce la Jaguar o echipa mică de design-eri, care cu un entuziasm enorm a elaborat un plan și a creat automobilul sportiv de o persoană cu numele cod “Project 7”. El a spus: „Acesta este Jaguar în cea mai pură formă, culoare și conținut – în tot. O mașină pentru o persoană pentru a se bucura pe deplin de viteză. E minunat”.

Jaguar-F-TYPE-Project-7-1366x660_tcm97-103183_desktop_1366x660_tcm119-147047_desktop_1366x660

INIMI CARE BAT

Motoarele Jaguar combina puterea fara efort cu rafinamentul fara compromis si dau soferului posibilitatea de a isi alege motorul potrivit stilului sau de condus. De la performanta si economia consumului de combustibil a motorului cu turbocompresor de 2,2 litri i4 Diesel la viteza maxima uimitoare si performantele de acceleratie ale motorului V8 de 5 litri si 550 CP cu supraalimentare.

Configurator

beatinghearts-device_desktop-590x285_tcm119-68636_desktop_590x285

SIMȚUL ÎNCREDERII,
SIMȚUL CONTROLULUI

Sistemul de frânare de înaltă performanță asigură creșterea tracțiunii cu suprafața și un feedback încrezător privind drumul, ceea ce ne face să gândim despre automobil ca despre o ființă vie. Proiectate pentru curse de mașini, frânele ceramice de carbon Jaguar – sunt cele mai puternice dintre toate sistemele de frânare, apărute vreodată pe mașinile Jaguar.

DIVIZIUNEA SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

Automobilele Jaguar cu caracteristicile de conducere îmbunătățite, automobilele clasa Premium și modelele de colecție ediție limitată acum se realizează doar în Special Vehicle Operations, diviziunea Special Operations. Înființată în 2014, echipa tehnică și de proiectare se angajează să satisfacă pasiunea iubitorilor adevărați de automobile, pentru automobilele Jaguar cu caracteristici de performanță înalte, cum ar fi primul F-TYPE Project 7, care la momentul de față este cel mai puternic din istoria Jaguar. Noi doar suntem ferm convinși că inovațiile în construcții – sunt doar începutul.

Jaguar-F-TYPE-Projec-7-590x285_tcm97-103171_desktop_590x285_tcm119-147091_desktop_590x285

MOȘTENITORUL DE CURSE JAGUAR

 

Noi credem în mașini rapide și frumoase. Am crezut întotdeauna. Mulți ani Jaguar a participat în cele mai prestigioase curse de mașini în toată lumea, pentru a dovedi că mașinile noastre se deosebesc nu doar prin design-nul minunat dar și prin calitățile de conducere excelente. Cel mai impresionant rezultat a fost dobîndit în cursa de 24 de ore în Le Mans, în care Jaguar a ocupat locul 1 de 7 ori. E plăcut să cîștigi, dar și mai plăcut e să cunoști că moștenitorul curselor e viu și se află în linia de modele R Performance.

Automobilele seriei R – sunt Jaguar în cea mai ilustră, intensă și incredibilă apariție. R – e indiciul că, automobilele controlează funcționarea diverselor aparate cu o intensitate de 500 de ori pe secundă, în continuu corectând poziția carcasei pe axa longitudinală și transversală. R – e sunetul: mîrîitul la pornire trece lin în urlet ca răspuns, cu fiecare rotație a motorului. R – este puterea motorului cu compresor mecanic.