video-overla

PERFORMANTE DINAMICE

Descoperiti placerea de a conduce modelul F‑PACE, cu o manevrabilitate sportiva si motoare performante si eficiente, avansate din punct de vedere tehnologic.

PERFORMANTE SI TEHNOLOGIE

Modelul F‑PACE este pus in miscare de motorizarile sale puternice, in combinatie cu configuratia usoara din aluminiu si tehnologiile avansate de imbunatatire a performantelor dinamice. Impreuna, acestea asigura performante extraordinare si eficienta impresionanta.

video-overla

INCREDERE IN ORICE SITUATIE

Indiferent daca optati pentru tractiunea pe spate (RWD) sau integrala, F‑PACE se conduce si se manevreaza intotdeauna ca un Jaguar.

video-overla

STRUCTURA USOARA, DIN ALUMINIU

Structura usoara, din aluminiu a modelului F‑PACE este rigida si robusta, oferind o protectie excelenta tuturor pasagerilor, iar greutatea sa redusa imbunatateste eficienta, manevrabilitatea si franarea. F‑PACE este printre cele mai usoare modele din clasa sa, cu o distributie a greutatii aproape egala pe cele 2 punti, care asigura o manevrabilitate excelenta si un comportament rutier sportiv.

*In functie de model si varianta de motorizare

video-overla

GAMA DE MOTOARE INGENIUM

Ingenium este noua gama de motoare Jaguar Land Rover care se remarca prin performante excelente, rafinament si eficienta. Cu tehnologii avansate si constructie integrala din aluminiu, motoarele Ingenium se caracterizeaza prin consum de combustibil si emisii de CO2 extrem de reduse.

video-overla

INGENIUM PE BENZINA

Noul motor turbo cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 250 CP, pe benzina, disponibil pentru modelul F‑PACE ofera cuplu si putere de neegalat la turatii mici. Prin constructia usoara si utilizarea pe scara larga a rulmentilor cu role, cu frecare redusa, sunt concepute pentru a fi rafinate si foarte eficiente.

video-overla

INGENIUM DIESEL

Tehnologia Ingenium sta la baza a 3 dintre motoarele diesel disponibile pentru modelul F‑PACE. Aceste motoare cu frecari reduse, realizate integral din aluminiu, dispun de bloc motor robust si de 2 arbori de echilibrare, care permit reducerea nivelului vibratiilor si o functionare rafinata. Toate motoarele sunt echipate cu tehnologie stop/start* si incarcare inteligenta prin regenerare - care recupereaza energia cinetica generata de franare, pentru a incarca bateria - in vederea minimizarii consumului de combustibil, in special la deplasarea in oras.

video-overla

MOTOARE INSPIRATE DE F‑TYPE

Motoarele pe benzina disponibile pentru F‑PACE ofera putere si un raspuns prompt, fiind in acelasi timp mai eficiente. Preluat de la F‑TYPE, motorul V6 pe benzina supraalimentat, de 3,0 litri, este disponibil in variantele de 340 si 380 CP. Aceste motoare realizate complet din aluminiu se remarca prin performante sportive si un cuplu motor ridicat la toate regimurile de turatie, precum si un sunet special.

video-overla

V6 DIESEL DE 3,0 LITRI SI 300 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

Motorul V6 diesel de 3,0 litri si 300 CP, cu 2 turbocompresoare, se remarca prin rafinament si eficienta, cu un cuplu impresionant, de 700 Nm, ce asigura performante sportive. Alimentarea cu combustibil se realizeaza printr-un sistem de injectie common rail, cu injectoare piezo-electrice ce functioneaza la o presiune de 2000 de bari, care asigura o combustie eficienta si reducerea emisiilor de noxe.

MOTORIZARI

video-overla

INGENIUM TURBODIESEL CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 180 CP

Motorul Ingenium turbodiesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 180 CP ofera performante impresionate si un consum foarte redus de combustibil. Pentru un motor de aceasta cilindree ofera un cuplu ridicat, fara a face insa rabat la eficienta - un echilibru obtinut cu ajutorul turbocompresorului cu geometrie variabila. Prin adaptarea la debitul variabil al gazelor de esapament, maximizeaza cuplul la turatii mici, pentru a asigura o putere mare si un raspuns liniare, progresive, fara acea intarziere specifica motoarelor supraalimentate.

0-100 km/h: 8,7 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 5,3 l/100km (53,3 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2 in ciclu combinat: 139 g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

*Motorizarea este disponibila in functie de piata.

video-overla

INGENIUM DIESEL CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 240 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

Motorul diesel Ingenium cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 240 CP, cu 2 turbocompresoare* ofera un cuplu si o putere ridicate. Cele 2 turbocompresoare secventiale, conectate in serie, permit obtinerea unor performante excelente atat la o presiune mare, cat si la o presiune mica a gazelor de esapament. Astfel, pornind de la tehnologia Ingenium, s-a reusit obtinerea unei puteri specifice mai ridicate. Imbunatatirile includ un sistem de injectie common rail, care functioneaza la o presiune crescuta de la 1.800 la 2.200 de bari, si injectoare cu debit marit.

0-100 km/h: 7,2 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 5,8 l/100 km (48,7mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2 in ciclu combinat: 153 g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

*Motorizarea este disponibila in functie de piata.

video-overla

INGENIUM CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 250 CP, TURBO, PE BENZINA

Motorul Ingenium cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 250 CP, turbo, pe benzina*, ofera cuplu si putere de neegalat la turatii mici. Pentru acceleratii excelente si depasiri rapide, cuplul maxim este disponibil intre 1.200 si 4.500 rpm. Turbocompresorul de tip twin scroll al acestui motor este alimentat de o galerie de evacuare integrata, care sincronizeaza pulsurile gazelor de esapament provenite de la 2 perechi diferite de cilindri - reducand semnificativ efectul de gol turbo si imbunatatind raspunsul motorului.

0-100 km/h: 6,8 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 7,4 l/100km (38,2 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2 in ciclu combinat: 170g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

*Motorizarea este disponibila in functie de piata.

video-overla

V6 DIESEL DE 3,0 LITRI SI 300 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

Motorul V6 diesel de 3,0 litri si 300 CP, cu 2 turbocompresoare*, ofera cuplu, putere si performante exceptionale. Utilizeaza solutia moderna cu 2 turbocompresoare secventiale, conectate in paralel - un concept dezvoltat de Jaguar Land Rover - pentru a asigura o elasticitate buna a motorului la toate regimurile de turatie; de asemenea, este utilizata o racire cu apa in 2 faze, pentru conservarea energiei.
0-100 km/h: 6,2 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)
Consum de combustibil in ciclu combinat: 6,0 l/100km (47,1 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)
Emisii de CO2 in ciclu combinat: 159g/km (transmisie automata, tractiune integrala)
*Motorizarea este disponibila in functie de piata.

video-overla

V6 DE 3,0 LITRI SI 380 CP, SUPRAALIMENTAT, PE BENZINA

Acest motor V6 de 3,0 litri si 380 CP, supraalimentat, pe benzina*, exploateaza tehnologia injectiei directe pentru a se remarca printr-un randament imbunatatit. Prin gestionarea eficienta a amestecului aer ‑ combustibil in camera de ardere, motorul permite obtinerea unei puteri specifice si a unor performante ridicate. Montat in V-ul motorului, compresorul compact utilizeaza controlul electronic, sofisticat, al presiunii de supraalimentare, pentru a asigura eficienta si un raspuns imediat la apasarea pedalei de acceleratie.
0-100 km/h: 5,5 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)
Consum de combustibil in ciclu combinat: 8,9 l/100 km (31,7mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)
Emisii de CO2 in ciclu combinat: 209g/km (transmisie automata, tractiune integrala)
*Motorizarea este disponibila in functie de piata.

video-overla

TRANSMISIE AUTOMATA

Transmisia automata cu 8 trepte a modelului F‑PACE este foarte rapida, lina si eficienta. Schimba imediat treptele de viteza, pentru acceleratii rapide si depasiri fara efort. Treptele de viteza pot fi schimbate si manual, de la padelele de pe volan.

*Disponibila in functie de piata.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Singular in aceasta clasa, sistemul Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)* va ofera un plus de incredere pe carosabil alunecos, cum ar fi la pornirea de pe loc pe un drum acoperit cu zapada, la deplasarea pe un drum in panta acoperit cu gheata sau chiar la tractarea pe iarba uda. ASPC este o functie de control al vitezei de croaziera la viteze mici, care permite modelului XF sa faca fata conditiilor de aderenta redusa, indiferent de vreme - si va permite sa va concentrati asupra directiei.
*Numai pentru modelele cu transmisie automata.

video-overla

JAGUARDRIVE CONTROL

JaguarDrive Control va permite sa selectati modurile standard, eco, dinamic sau ploaie/gheata/zapada. Fiecare dintre ele modifica subtil raspunsul directiei, acceleratiei si momentele de schimbare a treptelor de viteza. Modul eco promoveaza un stil de condus economic, iar modul dinamic imbunatateste raspunsul acceleratiei, schimba vitezele la turatii mai mari si reduce servoasistarea directiei. La selectarea modului ploaie/gheata/zapada, sistemul reduce automat acceleratia si asigura progresivitatea necesara pentru deplasarea pe carosabil alunecos.

video-overla

SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC

Servodirectia asistata electric (EPAS) care echipeaza modelul XF ofera feedback si control impresionante, precum si o asistare imediata a directiei. Prin gestionarea avansata de catre computer in vederea adaptarii asistarii directiei, EPAS calibreaza cu exactitate raspunsul servodirectiei in functie de fiecare viraj sau manevra. De asemenea, EPAS interactioneaza cu celelalte sisteme de asistenta ale vehiculului, inclusiv asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA)* si asistenta la parcare*, pentru a asigura un confort si o siguranta imbunatatite.

*Echipamente optionale.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

video-overla

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

Fie ca accelerati pe autostrada, abordati viraje pe drumuri nationale sau conduceti in oras, suspensia adaptiva dinamic modifica raspunsul modelului F‑PACE in functie de conditiile de deplasare si de stilul de condus. Sistemul regleaza continuu amortizoarele, pentru a asigura un echilibru optim intre comportamentul sportiv si confortul la rulare.

video-overla

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

nspirat de modelul sportiv F‑TYPE, modul dinamic configurabil, disponibil optional*, permite setarea dinamicii modelului F‑PACE astfel incat raspunsul acceleratiei, transmisiei si directiei sa corespunda stilului de condus al soferului. Se activeaza atunci cand este selectat modul dinamic al sistemului JaguarDrive Control. Modul dinamic subliniaza caracterul sportiv al modelului F‑PACE, imbunatateste raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie, reduce servoasistarea directiei si asigura schimbarea vitezelor mai rapid si la turatii mai mari ale motorului.

*Numai pentru modelele cu transmisie automata.

Modelul F‑PACE este pus in miscare de motorizarile sale puternice, in combinatie cu configuratia usoara din aluminiu si tehnologiile avansate de imbunatatire a performantelor dinamice. Impreuna, acestea asigura performante extraordinare si eficienta impresionanta.