video-overla

Tehnologia Motoarelor

XE oferă un șir high-tech de benzină și diesel motoare de înaltă tehnologie.

Putere si eficienta

Indiferent de motor pe care o alegeți - de la cel mai nou diesel high-tech sau benzina familia Ingenium - aceasta va oferi combinația optimă de putere pentru stilul dumneavoastră de conducere, dinamica si eficienta.

video-overla

Abilități Intelectuale

Motoarele XE suplimentat oprire sistem inteligent / pornire a motorului „Stop / Start“ * și un sistem de regenerare, care reîncarcă bateria de energie care atinge o maximă eficiență a combustibilului de frânare, în special în ciclul urban.

* Depinde de piață.

video-overla

GAMA INGENIUM

GAMA INGENIUM
Ingenium - o nouă linie de motoare Jaguar Land Rover, oferind de înaltă performanță, rafinament și eficiență. Datorită tehnologiei inovatoare și a făcut în întregime din aluminiu de construcție motoare Ingenium asigură un consum extrem de redus de combustibil și emisii foarte scăzute de CO2.

video-overla

MOTOR INGENIUM PETROL

XE poate fi echipat cu un motor pe benzină, inclusiv trei versiuni de gama Ingenium. Acest 2.0 litri motoare pe benzină cu 4 cilindri cu turbo Ingenium, dezvoltând puteri de 200, 250 sau 300 de litri. a. și având performanțe excelente de cuplu și putere netă. Prin construcția sa ușoare avansate și utilizarea pe scară largă a rulmenți cu role cu frecare redusă, aceste motoare au netezime și eficiență excepțională.

video-overla

MOTOR DIESEL INGENIUM

Motoarele diesel, care este echipat modelul XE, proiectat pe baza Ingenium Technology. Acestea toate motoarele din aluminiu, cu pierderi reduse de frecare sunt blocul motor extrem de durabile și sunt echipate cu doi arbori de echilibrare, care minimizează vibrația lină și confort în transportul de zi cu zi. Acest motor este completat de oprire sistem inteligent / pornire a motorului „Stop / Start“ * și un sistem de regenerare, care reîncarcă bateria de energie care atinge o maximă eficiență a combustibilului de frânare, în special în modul de conducere in oras.

video-overla

MOTOARE DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ

motor pe benzină de 3,0 litri, cu o capacitate de 380 de turbocompresor V6 litri. a. îmbunătățit permițând XE. Tip Roots suflante Twin Vortex instalat între blocuri cilindrice pentru compactitatea. Acesta oferă o sursă uniformă de putere și cel mai rapid răspuns posibil la intrarea conducătorului auto.

MOTORIZARI


video-overla

INGENIUM TURBODIESEL CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 180 CP

Motorul Ingenium turbodiesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 180 CP ofera performante impresionate si un consum foarte redus de combustibil. Pentru un motor de aceasta cilindree ofera un cuplu ridicat, fara a face insa rabat la eficienta - un echilibru obtinut cu ajutorul turbocompresorului cu geometrie variabila. Prin adaptarea la debitul variabil al gazelor de esapament, maximizeaza cuplul la turatii mici, pentru a asigura o putere mare si un raspuns liniar, progresiv, fara acea intarziere specifica motoarelor supraalimentate.

0-100 km/h; 7,8 secunde (transmisie manuala, tractiune spate); 7,8 secunde (transmisie automata, tractiune spate); 7,9 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 4,2 l/100 km (67,3 mpg) (transmisie manuala, tractiune spate); 4,2 l/100 km (67,3 mpg) (transmisie automata, tractiune spate); 4,7 l/100 km (60,6 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2: 109 g/km (transmisie manuala, tractiune spate); 109-111 g/km (transmisie automata, tractiune spate); 123 g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

video-overla

INGENIUM CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 200 CP, TURBO, PE BENZINA

Motorul Ingenium cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 200 CP, turbo, pe benzina ofera performante specifice unor motoare mai mari, dar cu un consum mult mai redus de combustibil. Injectia directa realizata cu ajutorul injectoarelor cu solenoid, montate central, asigura o alimentare exacta cu combustibil, pentru o combustie foarte eficienta si curata. Sistemul de distributie variabila gestioneaza momentul deschiderii supapelor de admisie, astfel incat motorul sa-si poata adapta performantele in functie de situatie. Iar pentru ca sistemul este disponibil si pentru partea de evacuare, puterea este optimizata la toate regimurile de turatie.

0-100 km/h; 7,1 secunde (transmisie automata, tractiune spate)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 6,3 l/100 km (45,1 mpg) (transmisie automata, tractiune spate)

Emisii de CO2: 144g/km (transmisie automata, tractiune spate)

video-overla

INGENIUM DIESEL CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 240 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

Motorul diesel Ingenium cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 240 CP, cu 2 turbocompresoare ofera un cuplu si o putere ridicate. Cele 2 turbocompresoare secventiale, conectate in serie, permit obtinerea unor performante excelente atat la o presiune mare, cat si la o presiune mica a gazelor de esapament. Astfel, pornind de la tehnologia Ingenium, s-a reusit obtinerea unei puteri specifice mai ridicate. Imbunatatirile includ un sistem de injectie common rail care functioneaza la o presiune mai mare si o presiune crescuta de functionare a injectoarelor - de la 1.800 la 2.200 de bari.

0-100 km/h; 6,1 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 5,2 l/100 km (54,4 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2: 137 g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

video-overla

INGENIUM CU 4 CILINDRI, DE 2,0 LITRI SI 250 CP, TURBO, PE BENZINA

Motorul Ingenium cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 250 CP, turbo, pe benzina ofera cuplu si putere de neegalat la turatii mici. Pentru acceleratii excelente si depasiri rapide, cuplul maxim este disponibil intre 1.300 si 4.500 rpm. Turbocompresorul de tip twin scroll al acestui motor este alimentat de o galerie de evacuare integrata, care sincronizeaza pulsurile gazelor de esapament provenite de la 2 perechi diferite de cilindri - reducand semnificativ efectul de gol turbo si imbunatatind raspunsul motorului.

0-100 km/h; 6,3 secunde (transmisie automata, tractiune spate); 6,2 secunde (transmisie automata, tractiune integrala)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 6,3 l/100 km (45,1 mpg) (transmisie automata, tractiune spate); 6,8 l/100 km (42,2 mpg) (transmisie automata, tractiune integrala)

Emisii de CO2: 144 g/km (transmisie automata, tractiune spate); 154 g/km (transmisie automata, tractiune integrala)

video-overla

V6 DE 3,0 LITRI SI 380 CP, SUPRAALIMENTAT, PE BENZINA

Acest motor V6 de 3,0 litri si 380 CP, supraalimentat, exploateaza tehnologia injectiei directe pentru a se remarca printr-un randament imbunatatit. Prin gestionarea eficienta a amestecului aer-combustibil in camera de ardere, motorul permite obtinerea unei puteri specifice si a unor performante ridicate. Montat in V-ul motorului, compresorul compact utilizeaza controlul electronic, sofisticat, al presiunii de supraalimentare, pentru a asigura eficienta si un raspuns imediat la apasarea pedalei de acceleratie.

0-100 km/h; 5,0 secunde (transmisie automata, tractiune spate)

Consum de combustibil in ciclu combinat: 8,1 l/100 km (34,9 mpg) (transmisie automata, tractiune spate)

Emisii de CO2: 194 g/km (transmisie automata, tractiune spate)

Indiferent daca optati pentru ultima generatie de motoare diesel Ingenium sau daca preferati motorizarile pe benzina, toate variantele de motorizare ofera performante, rafinament si economie potrivite oricarui stil de condus.

video-overla

TRANSMISIE AUTOMATĂ

8 trepte transmisie automată sensibil, neted și economic instalat pe XE, asigură schimbarea treptelor de viteză instantanee. XE transmisie, echipat cu selector rotativ modern, pentru a termina Satin Black, vă permite să schimbați vitezele rapid, inclusiv o treaptă inferioară de viteză în modul dinamic și overdrive în modul Eco. Puteți atinge, de asemenea, un deget pentru a schimba vitezele manual folosind zbaturi.
XE combină performanțele excelente de conducere, tehnologie și design caracteristici avansate - toate bazate pe o arhitectura usoara din aluminiu. Creați XE perfect folosind configuratorul nostru.

Indiferent daca optati pentru ultima generatie de motoare diesel Ingenium sau daca preferati motorizarile pe benzina, toate variantele de motorizare ofera performante, rafinament si economie potrivite oricarui stil de condus.