video-overla

PERFORMATE DINAMICE

Prin confortul la rulare superior si manevrabilitatea sportiva extraordinara, modelul XF ofera o experienta incitanta la volan.

CONFORT SI DINAMISM

Prin confortul la rulare superior si manevrabilitatea sportiva extraordinara, modelul XF ofera o experienta incitanta la volan. Disponibila pentru motorizarile diesel si pe benzina*, optiunea sistemului de tractiune integrala cu Intelligent Driveline Dynamics confera modelului XF capabilitati sporite in conditii dificile de deplasare.

STRUCTURA USOARA, DIN ALUMINIU

Baza tinutei de drum impecabile, a manevrabilitatii si performantelor dinamice ale modelului XF o reprezinta structura Jaguar din aluminiu. Aceasta permite o distributie a maselor in procent de aproape 50:50, ceea ce asigura o tinuta de drum de agila si sigura. Reducerea de greutate obtinuta prin utilizarea pe scara larga a aluminiului permite reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2 pana la 104 g/km*. Astfel, Jaguar XF este unul dintre cele mai usoare modele din aceasta clasa.

Valorile privind eficienta si performantele motorului sunt specifice modelului XF Saloon.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

COMPORTAMENT RUTIER SI MANEVRABILITATE

Modelul XF raspunde cu agilitate si cu dinamism, in conditii depline de confort. Acest lucru se datoreaza si structurii usoare, insa foarte robuste si rezistente, din aluminiu. Este platforma ideala pentru sistemele de suspensie avansate cu 2 brate triunghiulare suprapuse in fata si multilink in spate si confera modelului XF o manevrabilitate sportiva.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

video-overla

SUSPENSIE PERFORMANTA

Sistemele de suspensie fata si spate ale modelului XF sunt realizate din componente robuste si usoare, din aluminiu. Suspensia fata cu 2 brate triunghiulare suprapuse, asemanatoare cu cea a modelului F-TYPE, asigura o manevrabilitate perfecta. Suspensia spate multilink imbunatateste manevrabilitatea, confortul la rulare si performantele dinamice ale modelului XF.

TRACTIUNE INTEGRALA SI INTELLIGENT DRIVELINE DYNAMICS

Motorizarile diesel si pe benzina ale modelului XF sunt echipate cu sistemul de tractiune integrala Jaguar, alaturi de Intelligent Driveline Dynamics (IDD) si raspuns adaptiv in functie de suprafata (AdSR)**. Dezvoltata exclusiv pentru Jaguar, aplicatia software speciala IDD include algoritmi sofisticati, care reactioneaza inteligent la conditiile de deplasare. Predictiv, cat si reactiv, sistemul previne pierderea aderentei si ajuta la restabilirea acesteia. In plus, sistemul AdSR poate interveni pe toata plaja de turatie a motorului si recunoaste in mod automat diferentele dintre suprafete, pentru a exploata aderenta maxima disponibila.

**AdSR este disponibil optional pentru modelele cu tractiune integrala echipate cu suspensie adaptiva dinamic.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Singular in aceasta clasa, sistemul Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)* va ofera un plus de incredere pe carosabil alunecos, cum ar fi la pornirea de pe loc pe un drum acoperit cu zapada, la deplasarea pe un drum in panta acoperit cu gheata sau chiar la tractarea pe iarba uda. ASPC este o functie de control al vitezei de croaziera la viteze mici, care permite modelului XF sa faca fata conditiilor de aderenta redusa, indiferent de vreme - si va permite sa va concentrati asupra directiei.
*Numai pentru modelele cu transmisie automata.

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

video-overla

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

Fie ca accelerati pe autostrada, abordati viraje pe drumuri nationale sau conduceti in oras, suspensia adaptiva dinamic* modifica raspunsul modelului XF in functie de conditiile de deplasare si de stilul de condus. Sistemul regleaza continuu amortizoarele, pentru a asigura un echilibru optim intre comportamentul sportiv si confortul la rulare.

*Optional pentru toate motorizarile, cu exceptia celei diesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 163 CP. Standard pentru XF S.

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

Inspirat de modelul sportiv F-TYPE, modul dinamic configurabil, disponibil optional*, permite setarea dinamicii modelului XF, astfel incat raspunsul acceleratiei, transmisiei si directiei sa corespunda stilului de condus al soferului. Se activeaza atunci cand este selectat modul dinamic al sistemului JaguarDrive Control. Modul dinamic subliniaza caracterul sportiv al modelului XF, imbunatateste raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie, reduce servoasistarea directiei si asigura schimbarea vitezelor mai rapid si la turatii mai mari ale motorului. Suspensia adaptiva dinamic, disponibila optional, permite modificarea suplimentara a setarilor, prin configurarea setarilor amortizoarelor.
*Optional pentru toate motorizarile, cu exceptia celei diesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 163 CP. Standard pentru XF S.

SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC

Servodirectia asistata electric (EPAS) care echipeaza modelul XF ofera feedback si control impresionante, precum si o asistare imediata a directiei. Prin gestionarea avansata de catre computer in vederea adaptarii asistarii directiei, EPAS calibreaza cu exactitate raspunsul servodirectiei in functie de fiecare viraj sau manevra. De asemenea, EPAS interactioneaza cu celelalte sisteme de asistenta ale vehiculului, inclusiv asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA)* si asistenta la parcare*, pentru a asigura un confort si o siguranta imbunatatite.

*Echipamente optionale.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

video-overla

JAGUARDRIVE CONTROL

JaguarDrive Control va permite sa selectati modurile standard, eco, dinamic sau ploaie/gheata/zapada. Fiecare dintre ele modifica subtil raspunsul directiei, acceleratiei si momentele de schimbare a treptelor de viteza. Modul eco promoveaza un stil de condus economic, iar modul dinamic imbunatateste raspunsul acceleratiei, schimba vitezele la turatii mai mari si reduce servoasistarea directiei. La selectarea modului ploaie/gheata/zapada, sistemul reduce automat acceleratia si asigura progresivitatea necesara pentru deplasarea pe carosabil alunecos.