**NU A REUSIT DESCARCAREA; CE TREBUIE SA FAC?**
Puteti folosi masina in mod normal. O descarcare nereusita nu afecteaza in niciun fel functionalitatea masinii. Contactati Centrul de relatii cu clientii Jaguar sau dealerul Jaguar local, care vor analiza problema.
**NU A REUSIT INSTALAREA; CE TREBUIE SA FAC?**
Daca masina se confrunta cu probleme atunci cand reporneste in urma unei actualizari, contactati asistenta rutiera sau dealerul local Jaguar, care vor analiza problema.
**AM OMIS ACTUALIZAREA, DAR ACUM DORESC SA O INSTALEZ. CE TREBUIE SA FAC?**
Puteti accesa actualizarea folosind ecranul tactil al masinii daca mergeti la „Settings” (Setari) > „All Settings” (Toate setarile) > „Software update” (Actualizare de software) > „Check for update” (Cautare actualizare). Daca este disponibila o actualizare, apare o fereastra pop-up care va da posibilitatea de a descarca/instala o actualizare. Daca doriti, puteti vizita dealerul local Jaguar care va va ajuta cu actualizarea.
**IMI POT ACTUALIZA SOFTWARE-UL DACA NU SUNT IN TARA?**
Da. Cu toate acestea, este posibil sa suportati cheltuieli de roaming, in functie de abonamentul de date pentru masina.
**POT IMPIEDICA ALTE PERSOANE SA IMI ACTUALIZEZE SOFTWARE-UL?**
Da, puteti sa adaugati un sistem de blocare cu PIN pentru a va proteja setarile pentru actualizarea de software. Pentru aceasta, mergeti la „Settings” (Setari) > „All Settings” (Toate setarile) > „Software update” (Actualizare de software) si selectati pictograma lacat.
**AM NEVOIE DE UN CONT INCONTROL PENTRU ACTUALIZARILE DE SOFTWARE?**
Nu, nu aveti nevoie de un cont InControl pentru a efectua actualizarile de software.
**DE CE NU AM VAZUT O NOTIFICARE PENTRU ACTUALIZAREA INCONTROL TOUCH PRO?**
InControl Touch Pro are nevoie de o conexiune Wi-Fi sau de o cartela SIM introdusa in masina. Verificati cartela SIM personal sa fie instalata si sa functioneze corect. Sau, alternativ, mergeti la dealerul local Jaguar care va va ajuta cu actualizarea.